Årskrönika 2011.

Låt - Coldplay - Every teardrop is a waterfall / Mikael Wiehe - Flickan och kråkan.
Artist - Med risk för att vara tråkig - Coldplay, såklart.
Stad - Bangkok är en sjuk stad.
Resa - Thailandstrippen är given.
Man - Zlatan Ibrahimovic.
Kvinna - Therese Johaug.
Bil - Min.
Uttryck - Framtiden var bättre förr.
Sjukling - Min gamle kollega Pontus.
Band - Tomelilla för världen.
Chef - Har ju fortfarande ingen? 
Mest överskattade - Jävla Takida.
Mest underskattade - Ost och kaviar på mackan. 
Misslyckande - Att släppa introvertiteten. 
Succé - Så mycket bättre.
Byte - Haha, i februari nångång. 
Hemligaste - Nätterna vid vattnet. 
Terrorist - Breivik? Din sjuke jävel. Ibland vill man återinföra dödsstraffet.
Coolaste - Samuel och Vilmer, två små grymma snubbar.
Viktigaste - Nätterna vid vattnet.
Vansinnigaste - Hur kan man göra slut med Marie Serneholt? 
Käraste - André & Patricia.
Hopp - Mina framtidsplaner.
Galnaste - Diskussioner om att Zlatan ska petas ur landslaget.
Dans - Macarena var väl inne i år?
Längsta - Hvornum vinner varje år.
Frukost - Vaniljyoghurt.
Helsingborgsbo - Per Alm.
Otippade - Att jag beslutat mig för vad jag ska göra med mitt liv.
08 - Finns det nån bra sån?
Flopp - Att jag missade 'Grevinnan och betjänten' på televisionen - igen.
Händelse - Måste vara födelsedagsfirandet på Koh Tao, ösregn och ölen flödade + en kanadensare.
Besvikelse - 'Never allow someone to be your priority when you're only their option'? Haha.
Årstid - Är svag för sommar, även om den inte var särskilt bra i år.
Brunaste - Jesper Stjärna.
Vinst - Coldplaybiljetterna förfan.
Match - Malmö FF - Glasgow Rangers 
Företag - Världens öron AB.
Idol-deltagare - Robin Stjernberg.
Tv-spel - Skitsamma.
Krydda - Rosmarin. 
Farväl - Stefan Liv. Vila i frid!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0