..och tillbaka till hopp igen, sen till total lycka.


Jag vet inte riktigt vad en kovändning är men jag känner att det här är något liknande.
All uppgivenhet, irritation och besvikelse byttes ut mot euforisk lycka.
Chris Martin, vi ses den 28:e juni, vare sig du vill eller inte.
Ge mig 'Warning sign' och jag kommer dö lycklig.



               



Imorgon är det galakväll á la Ludvig Ramestam. Smokingen hämtas upp imorgon och sen är tanken att Claes Davidsson ska bli rätt så snygg. Får se hur det går med den biten. Vi gör ett hedersamt försök iallafall och kommer garanterat ha en fenomenal afton i galans tecken.
Satan vad lackskorna ska få jobba på dansgolvet.

Tyskland igår gick också enligt planerna.
Systembolaget kan ta sig i röven.
Må väl!


                  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0