Tamburinspelare i denna jingel.

Håkanfebern är tillbaka.
2 steg från paradise.
Underbar skiva.

Vad ska man göra med sitt liv?
Jag vill se världen. Prova leva ett annat liv. Någon annanstans.
Vad kommer det i så fall resultera i?
Lycka? Besvikelse? Rädsla?
Vem kommer känna vad?

Jag vet inte men jag måste prova.

För första gången mår jag bra av att regelbundet gå till gymmet.
Tidigare har det varit ett krav på mig själv, som resulterat i ångest.
Motivationen har saknats och jag har gjort mig själv besviken.
Nu tränar jag som tidsfördriv och för att må bättre fysiskt.
Och psykiskt.

Det här året kommer bli mitt bästa hittills.
Jag känner det. Jag ska bara..


I en nedlagd hamnstad full av misstro och ohållbarhet mötte jag min kärlek.


                               
                                             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0