Varje gång är som den första gång vi sågs..

..även om det är över nu.


SM-GULD.
Inga konstigheter.
Flest segrar, minst förluster, flest gjorda mål, minst insläppta mål.
Johan Dahlin, Daniel Andersson och Ivo Pekalski.
Därför.


Take my hand and just don't let go, for as long as I've got you I'll be alright.
Take a stand, let your feelings show 'cause somebody's reaching out for you tonight.

-
Weise -



Jag är en ganska enkel och flexibel människa.
Jag har ganska klart för mig kring många saker.
Jag vet vad som är rätt och fel i många situationer.
Jag ger mycket, det är sådan jag är.
Jag ger ibland för mycket tyvärr.
Jag har tålamod.
Jag har fått lära mig att ha tålamod.
Jag vet att alla inte fungerar som jag och det är helt okej.
Jag vet att livet är en ständig jakt på bekräftelse.
Jag lever ett sådant liv och alla jag känner lever sådana liv.
Jag vet att alla vill få lika mycket som dom ger, helst mer.
Jag vill få lika mycket som jag ger.


Ska vi dansa disco?


                                                


Those were the days.
Salve is the shit.

Det är tragiskt att snart ha spenderat fem dagar på samma tjugo kvadratmeter.
Sängen, köket och soffan.
Mest soffan.

Jag gillar inte att vara sjuk.
Jag är inte mikrofonkåt.
Jag är bara kåt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0