This is my life, my friend.

Det var en riktigt bra dag igår.
Att få spendera hela dagen i Lund är en fröjd.
Tillfredsställelsen av 12 timmars arbete står egentligen utan konkurrens.
Nej, det gör den inte. Jag ljög.
Men det positiva med att det var lördag igår är att det är söndag idag.
Bara en dag kvar till veckans allra viktigaste händelse.
Min sovmorgon.

Att få spendera kvällen på traditionellt manér hemma hos mor och far är desto trevligare.
Särskilt när det vankas Melodifestival - den där tillställningen som vi älskar att hata.
Jag är dock nöjd med utgången. Pappa också. Mamma var det inte.

Av respekt för mina föräldrar ska jag inte ta upp vår 'tippning'.
Kan väl bara sammanfatta det med ett ord egentligen:
Förkrossandesegerförmigochegentligeningetsnackomsaken.

Prickade hursomhelst in placering 1-5.
Resten var ju bara utfyllnad.


Ne, man kanske skulle ta och äta lite frukost?
Solen är på väg upp i Lund.
Jag gillar det.

Mitt lillfinger har börjat somna lite då och då.
Vad innebär det?
_______________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0