Varför gör vi som vi gör?

That's what I go to school for.
Det är en märklig känsla att sätta sig i skolbänken. Igen.
Med massa vuxna människor dessutom.
Men det kommer nog bli bra.
Verkar roligt.

Jag tvättar.
Mitt i natten.
Varför inte?

Jobba dagtid är det bästa jag gjort på länge.
En helt annan värld öppnar sig.
Det 'normala' livet.

Innan jag springer ner och hämtar sista maskinen tvätt tänkte jag hinna med lite hyllningar:

John Mayer's deltagande i Skavlans program var riktigt kul att se.
Riktigt skön snubbe full av massa vettiga ord och underbar musik.
Fredrik Skavlan är en intervjuare av riktigt hög klass.
Mysfarbrorn med knullruffs ska såklart ha cred för ett riktigt bra program.
Dirk Kuyt är inte världens bästa fotbollsspelare, men han har ett stort hjärta och viker aldrig ner sig. För oss Liverpoolare är sådant ovärderligt. Särskilt i dessa tider.


________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0