Vad skedde?

You just call out my name,
and you know, wherever I am,
I'll come running to see you again.

Livsfarligt med tåg mitt i stan.
Göteborg var awesome. Precis vad jag behövde.
Fantastiska människor, god mat och skrattanfall på skrattanfall.
Tillskott i garderoben var också välkommet.


No sleeping at night, but I'm going from bar to bar.


Min nya favoritlåt. Tokfrälst.
Paolo Nutini - Rewind.

Varför inte testa sommarfrisyr mitt i vintern?
Fenomenalt funktionellt och bekvämt.
Det räcker.

Vi har funnit blodspår på platsen, blod som TILLHÖR DIG!
CSI GÖTTEEEBÖÖÖRG!
________________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: Emooooooiiilia!

Alltså en fet jävla GILLAR knapp till detta inlägget!!! :D WIEEEEEE

2010-01-30 @ 10:32:57
Postat av: J

Sommarfrisyrer ska vara på vintern!

Även kallad mössfrissa...



Ses 07.15 ;)

2010-02-05 @ 16:17:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0