Nyårskarameller.

Summerar det gångna året med en traditionell lista.
This is what comes to mind.
Årets..


..band:    Coldplay.
..uttryck:    'Det blir bra'.
..resa:    Gotland var najs.
..stad:
    Malmö - my new home. Visby tvåa.
..ögonsten:    Mona, min nya blåa skönhet.
..upptäckt:    Björn Ranelid, detta fenomen.
..onödigaste:    Kombinationen av Jens Hultberg, ett vinglas och min dator.
..nykomling:    Melissa Horn.
..rymdfarare:    Fågelsången.
..man:    Daniel Majstorovic i VM-kvalmatchen mot Portugal.
..schizo:    Mitt älskade Liverpool.
..låt:    K'naan - Waving Flag.
..bok:    Stieg Larssons trilogi.
..mest plågsamma:    Takida.
..snedsteg:    Twitter, vad fan var det egentligen?
..teveprogram:    Navy CIS.
..slöaste:    Fotbollslördagarna hos Mor & Far Kronvall.
..skönaste:    Volleybollkvällarna i somras.
..seger:    När jag spöade en kaxig Bob i gocart.
..cover:    Timo Räisänen - Creep.
..uppryckning:    Malmö FF. Alldeles försent dock.
..skidsemester:    Val Auxén på bräda var grymt.
..radioplåga:    Milow med Ayo Technology. Rap Das Armas tvåa. Guetta trea.
..mest otippade:    Vem fan köper bil i Borås?
..otrevligaste:    Stenkastningen.
..klubb-byte:    Inter till Barcelona kanske?
..föredetting:    Renate.
..förhoppning:    Att 2010 överträffar föregående år med buller och bång. Brak?

Nu kör vi.
Chansar inte utan börjar med att åka till Eksjö på söndag.

Au revoir.
________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0