Pussel.

Min skärm på telefonen har börjat vittra sönder.
Varje gång jag tittar på den känns det som fler 'bitar' ramlat av.
Nackdelen med en iPhone är väl just att den är så satans ömtålig - och hal.
Rekommenderar inte att tappa den i stenplattor i alla fall.
Fett kass.

35-årskalas ikväll.
Kommer bli awesome.
I vanlig ordning blir man sen på grund av jobb.
Men vad gör det, när lingonträden snart står i blom?

Det hade varit gött att klippa sig nu.
Ja, det hade det.

Jag fick ett sinnessjukt sug efter att grilla för någon timme sedan.
Det känns såhär i efterhand ganska absurt med tanke på snön.
Jag ville sitta på Bo01 i badshorts och linne.
Grilla och bada i solnedgången.
Känns avlägset.


Det som sker, det sker.


Försöker ignorera min sommarlängtan.
Bjuder istället på världens bästa jullåt.
Den enda jullåt värd att ägna fyra och en halv minut.



             


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0