What I hoped would be impossible.

Julafton på jobbet.
Inte första gången.
Sista?

Försov mig något fruktansvärt imorse.
Har aldrig i den här branschen försovit mig.
Märkligt att man ska göra det på självaste julafton.
Kaos. Jag hävdar dock att det inte var mitt fel.
Sängen måste ha varit mysigare och mer lockande på nåt sätt.

Satte firmabilen lite lätt i en snödriva för en stund sedan.
Inte heller det var mitt fel. Alternativet var plåtskador.
Enkelt val faktiskt. Tur att man hade lite tricks för att komma loss.
Tvekan dödar.

Julfirande med mor & far ikväll.
Hoppas tomten kommer.

Trodde jag hade tröttnat på och blivit för gammal för 'Kalle Anka & hans vänner'.
Gåshuden jag fick under tomteverkstadsmarschen sa mig nåt annat.
'Vem är det som kör egentligen?'
'Det är ju jag.'
Klassiker.


                             
                                                   Rätt så snygg tomte faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0