Bana-dana-da.

Mördarveckan har snart nått sin mitt.
70-timmarsvecka på jobbet är väl inte direkt det optimala.
Den här veckan är det dessutom extra dålig tajming.

Jag vill leka i snön, dricka varm o'boy och mysa.
Det hinner jag inte.
Jobb, jobb, jobb.

Imorgon är min enda lediga dag den här veckan.
Då tänkte jag passa på att göra lite av det där.
Men först - en LJUVLIG sovmorgon.


                


Annars är det helt okej med sommar också.
Thailand i vår - ja tack.

Jag slarvade bort mina mackor imorse.
Det var jobbigt.

Yes sir, I can boogie, boogie-woogie all night long.


Kommentarer
Postat av: Nadja

Älskar den där delen med "Thailand i vår - ja tack" wiie

2010-12-01 @ 17:16:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0