She's a good girl, loves her mama.

0-0.
Tur vi inte betalade inträde.
Liverpool däremot, dom kan göra mål. Kung Dirk.
Harrys överraskade positivt också.
A saving angel.

[Jobbar mycket med rak översättning nuförtiden]

Fy fan vad den där kiropraktorn knäckte mig.
Han rullade ihop mig till en boll och sen sa det knakelibrak.
Fick i uppdrag att göra några avancerade övningar några gånger om dagen.
Vid genomgång av dessa upptäckte vi plötsligt att jag har ett dåligt knä också.
Blir bra det här. Bra checkup i alla fall. Kul snubbe dessutom.

Högkostnadsskydd är riktigt bra skit.
Frikort. Survival. Love.

Timo Räisänen.
Hjälte. I know how I feel about you now.

Pildammsparken är underskattad.
Särskilt efter ett kiropraktoriskt övergrepp.
Ryggläge på en parkbänk i solskenet med en bra tidning.
Där har du en perfekt onsdagseftermiddag.


Min fikus mår bra.

I got you to hold my hand.
I got you to understand.
_______________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0