Moderna färger.

Zlatan gjorde mål på nåt märkligt sätt. Inte vackert, men viktigt.
André Kronvall gjorde däremot ett som var både vackert och viktigt.
Poff sa det. Högerskon glöder förmodligen fortfarande.

Rankar lördagen som min minst produktiva dag någonsin.
Lämnade bara soffan tillfälligt för att nöden kallade.

Pandomin kommer.

Jag vill åka till London.
Jag gillar London.
'Sorry.'

Reunion för mediahororna på fredag.
Kommer bli bra.

Jag har målat ett hus idag.
Mitt gamla hem.
Snyggt.

_______________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: André

jag gillar jämförelser med zlatan!

2009-09-08 @ 10:48:43
URL: http://kroniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0