Langos.

Man kan tydligen vattna en växt för mycket.
Det har jag nog gjort. Den spretiga saken dog ihjäl idag. Ingen puls.
Oflyt sånt. Plantagenbesöket har skjutits upp. Imorgon är det nog dags.

Jag vill åka skidor. Eller bräda.
Är ju ganska grym på att utöva dom där grejerna.
Nej, det är jag inte. Är väl en hyfsad skidåkare, men bräda är jag nybörjare på.
Dock inte värre än att jag svischat nerför Val Auxén's backar utan att rövbesöka snön.
Kolla bara den här 'gräääben' som jag försöker mig på.
Är till och med för snabb för kameran. Svinfett.


Imorgon ska jag nog höstshoppa.
Kan bli bra.

Gick bra i Idol ikväll också.
Hejdå.
_______________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0