Interburger.

Folk köper katt.
Jag ska inte köpa katt.
Har fullt upp med att hålla mina växter vid liv.
Fick operera min spretiga sak tidigare idag. Blev nog bra.
Ska dock utmana ödet och köra till Plantagen i helgen och skaffa fler.
Behöver nåt stort jäkla träd eller nåt i min hörna. Lite värme i höstkylan.

Blev inspirerad av videon i mitt tidigare inlägg.
Var och valde ut min bröllopsoutfit.
Sweet.


Biljard
är en tråkig sport.
Hursomhelst vann jag mot Jens.
Fast han hade inte sina glasögon på sig.
Å andra sidan referade han till märkliga regler jag aldrig hört talas om.
Han hänvisade till nåt biljardförbund, men oss emellan kan vi konstatera att han bara hittade på.
Han är fyndig den där Jens. Kreativ kille.



Sedan bevittnade vi ytterliggare en storseger för di himmelsblå.
Vi blir nog fan sexa i år också.

Ofere oh-oh,
Ofere oh-oh-ooh.
Han kom från Afrikas land,
han satte våra hjärtan i brand
.

Melodi: Volare.


En giffel?
Lön om tio minuter.
Vi hörs.
_______________________________________________________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0