En vetelängd.

Jag är förbaskat bra på att tvätta. Blir lika bra varenda gång.
Är också riktigt jäkla grym på att klippa buskar. Trimma.
Nu tänkte du snusk, men sörru, det gör inte jag.
Man kanske borde bli trädgårdsmästare.
Sweet.

Nåt jag däremot inte är särskilt bra på är den här gitarrbiten.
Har ju visserligen utvecklats nåt kopiöst sen jag började, men nu har formkurvan planat ut.
Lämnade därför in min älskling på Musikbörsen för lite omvårdnad och kurering.

[Sanningen är att jag smäller strängar och inte har en susning om hur man stämmer en gitarr.]

Nu kommer det bli bra som fan i alla fall. Min gamla Ayia Napa-lirare jobbade nämligen där.
Som grädde på moset kallas han just 'Guran', så det kan ju inte gå fel.

En brandbil.

Väderkommentar:
DET ÄR KALLT!

I'm a champion. So much stronger than I was before.
_______________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0