Hattrick.

Jag är hungrig.
Hade oflyt i tajmingen hos familjen Kronvall.
Det vankades mat, men en annan har ju ett jobb att sköta.
Så istället kan jag glädja den där hamburgerkedjan Max. Finbesök om en kvart.
Trycka i hela huvudet. En bearnaisedip till det tack.
Vroooom! 

Bytte ringsignal idag.
Har haft Doobie Brothers i drygt ett år nu.
Svinbra, men det var dags. Och så jävla bra det blev.
Världsklass.


Det går bra för mina lag nu.

West Ham - Liverpool FC         2 - 3
VIIS - Svenstorps IF                 9 - 1
Malmö FF - IF Elfsborg             5 - 0
Gefle IF - Malmö FF                 0 - 3
VIIS - Öja FF                            4 - 0
Liverpool FC - Hull City           6 - 1

Imorgon drar jag och farsan till Swedbank Stadion.
MFF - Hammarby.

Moves, I like to make 'em.
Grooves, I like to shake 'em.
________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0