Genom stadens gröna parker.

Idag tackar jag min kiropraktor Christian.
Han tyckte inte jag skulle träna, så istället drog jag och farsan på fotboll.
Rättelse; propagandafotboll.


Äntligen en match där alla delar fungerade. Försvaret var stabilt, felprocenten i passningspelet var borta och framförallt - målen haglade. Och vilka jävla mål sen. Jag skrev igår att Craig Bellamy hade ett hyfsat skott. Daniel Larsson kopierade det där målet ikväll. Pang sa det. Hatten av.

Elloslaget blev upprullade gång på gång och hade inga målchanser alls. Taco-vem?
Guldaspiranterna Elfsborg kördes över och såhär bra fotboll har MFF inte spelat på fem år.
Vi tackar för underhållningen. Till och med farsan, som har världsrekordet i pessimism, var lyrisk.
Kul att se. Mycket kul att se.

Tackar och Homo's fru Patricia för en fin parkeringsplats.
Renate trivdes som foten i strumpan.
_______________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: patricia

Var så god herrn! Vill bara tala om att jag fick stå OLAGLIGT på ÅF.s parkering. Självklart ska han ha parkeringsplatsen!! :):)

2009-09-22 @ 21:09:37
URL: http://vaniljpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0