All you do is take.

Firar helg i Lund. Regn.
Reunion igår. Till största del en trevlig tillställning.
Sånt rubbas dock en del när kukmätningen startas.
Metafor.

Screw you, I didn't like your taste anyway.

Jag vill paddla kajak.
Det ser roligt ut.

Jag lyssnar på Franz Ferdinand och Lily Allen och fördriver tid.
Om tre timmar ska jag stupa i min säng.
Det gillar jag.
Zz.

Hur kan åsynen av ett specifikt anlete väcka både avsky och åtrå - samtidigt?
Fan.


Nu ska jag och grabbarna i Mando Diao kämpa vidare.
Gloria's no longer the wasted disco girl you've been dreaming about.
She's no longer your slave.
Hejdå.
_______________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0