Cuffs?

Jag är en kursare den här veckan. Jag har spenderat två dagar med olika typer av idioter.
Undantag finns givetvis men sett till vårt antal är det endast en bråkdel som kan betraktas som normala.
Det är kul att gå på kurs om man går på kurs med roliga människor. Det gör inte jag.
Det som plågar mig mest är att det är en dag kvar. 9 timmar.

Har en önskan om att den där klockan ska snurra satan fram till 17.00 imorgon.
Därefter ska jag å andra sidan fira helgen med ett högskoleprov på lördag.
Är inte jättesugen på den där aktiviteten.
Gnällig? - Oja.

Något positivt är i alla fall att jag numera kan kallas Jackie Chan av allmänheten.
Mina fightingmoves är grymma och jag kan konsten att ta mig ur ett hopplöst läge [handfängsel bakom ryggen].
Kom såklart inte ur fängslen men fick fram händerna i klassiskt guardläge.
Sjukt kul att se instruktörerna höja ögonbrynen.
Där fick dom.


Förtydligande: Alla kurskamrater är inte idioter, bara de flesta.
_______________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0