Sicko.

Det negativa är att jag är febrig, snorig och allmänt influensasjuk.
Det positiva är att jag är bättre än någonsin på att spela gitarr,
och att det förmodligen inte är svininfluensan.

Hotel California är mitt skötebarn.

En annan grym grej med att vara sjuk är att min käre far svängde förbi med lite droger.
Han passade även på att diska undan mitt diskberg.
Världens bästa farsa. No doubt about it.

Ikväll ska jag kolla på Morgan och livsnjutar-Kjell.
Ullared - ett helt fantastiskt program. Skrattgaranti.
Plast de e vafan de e!


________________________________________________________________


Kommentarer
Postat av: patricia

Ullared är det nya trekronor!! Intriger, familjekriser, blod, svett ,tårar och massa glädje och galenskap! Kjell en fantastisk man. Han ÄR ullared!! :) Skönt att du slapp svninfluensan... kanske får den nästa gång istället :)

2009-11-24 @ 12:42:11
URL: http://vaniljpersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0