Melissa.

Jag trodde ett tag att jag var på väg att tillfriskna. Tjosan vad fel jag hade.
Har den senaste tiden överkonsumerat toalettpapper på grund av ständigt snytande.
Skulle nöden kalla, låg jag alltså ganska pyrt till.
Därför har jag idag samlat kraft, masat mig utanför dörren och släpat min sjuka kropp de hundratals
meter som krävs till Malmborgs för att införskaffa denna vara. Plus en del annat livsnödvändigt,
som exempelvis pepparkakor och en kickass-diskborste som man manuellt fyller på med
diskmedel som sedan sköter doseringen helt själv - helt sjukt.

Det hela var i alla fall en nära döden-upplevelse som var jobbigare än vilket träningspass som helst.
Idiotiskt nog överskattade jag mig själv och chansade på att jag skulle orka promenera ända bort till
Folkårock för att hämta ut mina Melissa Horn-biljetter
På vägen dit sprang jag förbi Idolerna som lirade på Baltzargatan. Fan vad Calle Kristiansson är bra.
Akustiskt spelar han i en helt egen liga. 

Har en känsla att det kommer vara värt uppoffringen trots allt.
Melissa Horn på lördag, Palladium. Kommer bli bra.

________________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: André

Man får installera bruna plugg överallt om man ska höra en hel konsert med henne.

2009-11-27 @ 15:11:48
URL: http://kroniz.blogg.se/
Postat av: André

Nä riktigt så är det inte kanske.. men lite.. haha

2009-11-27 @ 15:12:55
URL: http://kroniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0