It's all downhill from here.

Jag är riktigt dålig på att säga nej. Särskilt när det vid frågeställningstillfället,
jättelångt ord förövrigt, inte finns några direkt konkreta hinder.
'Jafan, självklart. Inga problem.'
Lite senare visar det sig vara i vissa fall bara onödigt, i andra fall mer eller mindre idiotiskt.
Stress, prestationsångest och ibland känslomässigt rörigt.
Mm, det är natt, då filurar jag på sånt här.

Annars då?
Jo, jag skar mig i ansiktet igår när jag rakade mig. Sådär snyggt.
Sen framkallade jag en brännskada på handryggen - alldeles själv.
Nu har jag nog ett infekterat knä, så det går bra nu.

Lite fotboll:
Vi har ju ett landslag som spelade skitfotboll mot Italien.
Så slarvigt, så initiativlöst, så irriterande.
Vet inte riktigt vad jag tycker om den där Hamrén.
Min instinkt säger att jag inte gillar honom.
Vi kör på det - for now.

Här har vi lite önskemål:
Nyttja Behrang Safari som vänsterback och plocka bort Dorsin för gott.
In med Pontus Wernbloom, ut med Taco-Anders. Det är dags nu.
Spela med två anfallare.
Tack Erik Hamrén.

I övrigt mår jag bra.

________________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: Jenzza

Håller fullständigt med dig i dina fotbollstankar!

2009-11-19 @ 16:17:11
URL: http://jenzza.blogg.se/
Postat av: André

Hur fan kan man såga Hamrén efteren match..- i övrigt håller jag med.. dorsin är nog mest med för han kan spelsystemet.



det kommer blir svinbra när erik får rätt på allt.

Hamrén kan och vill och vågar

2009-11-20 @ 12:07:13
URL: http://kroniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0