En kickass nässelfeber.

Skaffa aldrig nässelfeber.
Trodde på allvar att mina dagar var räknade. Att jag skulle dö. Avlida.
Jag var övertygad att Claes Davidsson skulle förvandlas till ett minne. Borta förevigt.
Som tur är finns det kortison.
Jag gillar kortison.

You fill up my sences, like a night in the forrest.
I never knew it could feel like this.
When you try your best but you don't succeed.
She's a good girl, loves her mama.
I'm gonna make a change for once in my life.
I sit and wait.

Där har du inledningen på sex av världens bästa låtar. Sug in.
Kan du klura ut alla så gillar jag dig. Tror du klarar alla utom en.


GRATTIS ANN-BRITT KRONVALL!


Frågor på följande:

Du är här, jag är frusen.
Du är en av flera tusen.
I en plastburk för oss unga,
är du där med mun och tunga.

Det var inte världens bästa låt, bara en stämningshöjare.
_______________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: Louise

Ohhhh... jag har haft nasselfeber... 3 grr!!! Att bada i iskallt vatten hj'lper ocksa.. aven om det ocksa ar smartsamt!

2009-11-11 @ 07:53:46
Postat av: Ann-Britt

Du e så ye ye.....

2009-11-17 @ 22:47:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0