Idoltankar.

Jag är inte särskilt kontroversiell i vanliga fall.
Har ett ganska liberalt tyckande när det gäller det mesta.
Sätter mig sällan på tvären. Accepterar folks åsikter och så vidare.
Gör så även i detta fallet, men vill ha ett par saker konstaterade.

Dags för lite kategorisering i Idolträsket.

Överskattad:
Idol-Erik

Visst är killen duktig, men han har fått oförtjänt mycket beröm och stjärnstatus.
Han hyllas absurt mycket. Det påstås att han inte har något motstånd och så vidare.
Snubben har ETT läge. Monotomt så det sjunger om det. Det ständiga vrålandet gör mig tokig.
Ett par kanonframträdanden har han gjort, läs 'Show must go on' och 'Shout it out loud', men i övrigt är
det knaggligt och dessutom ganska surt emellanåt. Sorry alla Erik-fantaster därute, men det räcker inte.
Det som egentligen är jobbigast av allt är att han, på grund av alla dessa oförtjänta hyllningar,
kommer att vinna.


Underskattad:
Idol-Calle

Här har vi en kille som utvecklats nåt enormt. Minns ni snubben som sjöng för sina skor?
Stabiliteten kan såklart diskuteras även här, men här varieras i alla fall röstläget och låtvalen.
Jag var såld redan när han lirade 'Walking in Memphis' på audition, och ser honom helst sittande på
en stol med gitarren. Men ge honom rätt låt, läs 'The Joker', så är han i min bok den självklara vinnaren.
Dessutom är han störtskön. Och skåning.



Räcker så.
________________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: Idolfjant

Haha, inte en aning färgad?

2009-11-28 @ 23:00:25
Postat av: Jenza

Erik spelar totalt i en liga för sig och han har fått exakt det beröm som han förtjänar!



Inte sett sinne på sångare någonsin i Sverige...

Som kommit sådär från ingenstans!



Helt sjukt!



Ska du radera detta också? ;)

2009-12-01 @ 17:23:40
URL: http://jenzza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0