Dream on.

Den gångna veckan har sugit åsnearsle.
Jag har umgåtts otaliga timmar med mitt täcke i soffan och lärt mig tevetablån utantill.
Ellen DeGeneres Show funkar alltid. Förkväll på fyran varierar i kvalitet.
Måste bara kräka lite på Elisabeth Höglund. Värdelös.
Vänner är dagens höjdpunkt 18.35 på Kanal 5.
Har otippat nog också fastnat för Biggest Loser som kommer därefter.
Massa tjockisar som försöker gå ner i vikt. Och gör det också. Som fan.
Sjukt imponerande faktiskt. Kae är grym.

Idag har jag klarat mig utan feber.
Den där febern har annars ställt till lite problem och resulterat i en massa märkliga drömmar.
En natt hade jag inbrott. Riktigt obehagligt.
Fast grejen var att jag bodde inte här. Jag bodde i Bob's lägenhet. Skitknäppt.
Jag var dock överlycklig över att bovarna inte 'hittat' min dator, som låg på köksbordet.
En annan natt kände Agnes mig och tittade ledsamt på mig och bad om ursäkt för att hon
dejtar Roger Pontares son. Den där jävla Miss Blue-Vincent.
Någon som kan analysera dom här drömmarna?

Ser dock ljuset i tunneln och vill bara att den här veckan ska försvinna.
Jag saknar min tjej. Har inte rört henne sedan i söndags.
Mona - my love.

Snart är det måndag och då är det Ullared igen.
Veckans höjdpunkt. Genialt.
PLASTASKIT!
________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0