Aren't you glad?

Bob hade groggkväll i lördags. Jävla Bob.
En livsfarlig tillställning som spolierade hela min söndag.
Veckans sista dag var inte den mest produktiva. No kidding.
Men visst fan hade vi roligt. Världsklass.
Jag är en fenomenal strippa. FTR.

Mm, jag ska sola.
Störs lite av det faktum att Robbie's nya album inte finns på Spotify än.
Galet jobbigt att behöva Youtube:a grejerna. I-landsproblem?
You know me är en fenomenal låt.

Words from a brother from another mother:
When the roof caved in and the truth came out I just didn't know what to do.

Varför är man dum i huvudet?
Så ytligt, så dumt, så orättvist.
Screw it.

Jag hatar utförsäljningar.
Särskilt på Optimera.
Tur jag hade Siw.
Förste vagnjägare.

En kickass-song:

Mm, whatcha say?
Mm, that you only meant well?
Well of course you did.
Mm, whatcha say?
Mm, that it's all for the best?
Ah, off course it is.


- Imogen Heap -
[Jason Derülo-style]

Nu ska jag gå och vara naken en stund.
Hejdå.

Kommentarer
Postat av: Eve

Haha du e en väldigt grym strippa ;) ..vadå du behöver väl inte sola ;).. Men tack för i lördags hade dö ball..

2009-11-17 @ 22:45:19
URL: http://nilssonevelina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0