Vaccinerad.

Det här influensavaccinet är ju najs.
Tvekade länge, men bestämde mig tillslut för att låta mig stickas.
Antingen var nålen väldigt tunn - tittade inte - eller så var sköterskan fenomenalt skicklig.
Smärtan från sticket var i det närmaste obefintlig. Lite besviken faktiskt.
Ganska skönt att ha det gjort i alla fall. Inga bieffekter hittills heller.
Kan både gå ordentligt och prata fortfarande.

Starta datorn i felsäkert läge och ta bort programmet.
Där har du medicinen om du någonsin skulle råka ut för ett virus som heter 'Cyber Security'
Tur jag har IT-vänner med koll. Annars finns ju google.com
Jag gillar inte virus.
It's gone now.

Lite för mycket folk man 'känner' i teve nuförtiden.
Går inte riktigt att ta på allvar.

Jag och Siwan är kollegor. Samma kontor och allt.
Ägnar honom en tanke då han haft en jobbig natt på nya jobbet.
Come on dude, you can do it.

Avslutningsvis, lite SEGA 16bit.
Kulturhistoria.

________________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: André

Golden Axe?

2009-11-11 @ 09:53:22
URL: http://kroniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0