Årets prank?

Folk ska ut och slira. Skilda världar.
Jag har nyss stigit upp och gör mig redo för en arbetsnatt, den tredje i ordningen.
Imorgon håller jag också helg. Kommer bli bra. Fenomenalt.
Ska dansa disco i träskor och magtröja.

Rise Against - Hero Of War.
Riktigt bra grejer. Världsklass.

Övrig fredagsmusik.
Jason Derulo - Whatcha Say
Michael Bublé - Haven't Met You Yet
Timo Räisänen - About You Now
Meredith Brooks - Bitch



Nu sticker jag till jobbet.
Hörs imorgon. Frallor vid 07?
Hell yeah.
________________________________________________________________


Kommentarer
Postat av: Jenza

Hero of war är grymt bra!

2009-11-22 @ 15:12:44
URL: http://jenzza.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0