Ååh, inget stoppar oss nu.

Svaret på frågan är nej.
Jag driver ingen 'jävla idrottsblogg'.
Fotboll är dock en stor del av mitt liv, om det inte framgått.

Idag, den 3:e november, tävlar jag och Jens Hultberg om titeln 'dagens dummaste'.
Dött lopp. Alla har vi ett signum, eller hur var det?
Jag skyller på rutin.

Vi kasade på Törringe i lördags.
Det var till och med stil på skiten. Världsklass.


Mona
har fått nya skor. Vinterskor.
Kall dag att byta däck på.
Min blåa kärlek.

På tal om kyla, har jag nog börjat gilla hösten. Litegrann bara.
Har upptäckt att man kan trotsa allt negativt.
Kanske inte just då, men stunden senare.
Exempel:
Kallt och blåsigt ute.
Duntäcke i soffan och tända ljus inne.

Dagens power-råd;
Sluta sura över kyla och regn.
Mys när du kommer därifrån istället.
Gula löv är snygga.


..med ena foten utanför.
_______________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: Linda

Hej Clabbe såg ut som ni hade skojigt på törringe!!! Mona är det så din bil heter numera är renate begravd? Nu hoppas jag verkligne att du inte döpt denna din stolthet till Sahlin i efternamn!!!!!!!! Kram Linda

2009-11-05 @ 12:43:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0