7:a i Sverige.

Törringe var bra igår.
Haha. Jisses.

'Jag ska göra det vackert.'

Piss-AIK vann SM-guld idag. Kul för dom.
Jag gillar inte Stockholmslagen i stort, men AIK är nog laget jag tycker minst om.
IFK Göteborg är inte heller några personliga favoriter, men av två onda ting segrade det mest onda idag.
Undrar om typsnittet på aftonbladet.se hade varit lika stort om ett annat lag hade vunnit?

Vårt kära MFF kryssade mot Brommapojkarna.
Förresten, Brommapojkarna - vilket jäkla namn på ett fotbollslag.
1-1 räckte sedermera till en slutlig sjunde plats i Allsvenskan.
Katastrofalt dåligt, absolut. Det viktigaste var dock att HIF hamnade bakom.

MALMÖ FF - Landskapets bästa lag.
Inte mycket att skryta med, men idag får man glädjas för det lilla.

I övrigt: Piss-Djurgården lyckades knipa kvalplatsen.
Åker förhoppningsvis ur mot Assyriska i kvalet.
Lider med ÖIS.

Örebro och Häcken?
Hallå?

Nu blir det Gorby's piroger.
Det är höjden av vad jag har kraft till idag.
Sen kommer Siw. Justin Timberlake-look-a-liken.



Kommentarer
Postat av: Anonym

En jävla idrottsblogg du har eller?

2009-11-02 @ 16:59:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0