Ny head, fast ändå inte.

Hatten av för Kate Hudson i 'You, me & Dupree'.

Röd är kärlekens färg.
Jag har klätt ett helt hus med kärlek idag.
Som grädde på moset finns huset i byn som alltid sover - Svedala.
Vid ett besök på Netto där gjorde jag dagens fynd.
1,5 liter persika-iste - snuskigt god - för 8 kr.
Jag köpte en hel låda.

Den som lyder idioten är själv idiot.

Mångsysslare.
Kul och temporärt.

Imorgon ska jag köpa cykel.
Ska i alla fall på jakt efter en.
Ska leta upp Leif.

Jens är nytatuerad.
'House of pain' i Trelleborg fick fint besök.
Jag agerade mest handhållare, publik och hejarklack.
Han var duktig, min vän Jens.
Riktigt najs blev det också.
Jag sitter fortfarande och finslipar min blivande.
It will soon be ready.

Imorgon ska jag också lätta mitt samvete en aning.


Det här är min nya head, som jag inte tänker använda.

_______________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: Louise

Det gör du rätt i, att inte använda den alltså ;)

2009-05-22 @ 01:52:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0