La Voix 7:a på lördag.

En härlig sysselsättning är att analysera låttexter.
Där har jag en favoritartist - Tomas Di Leva.
Ta bara det här till exempel:

Glöm bort allt i grön hypnos, skönhet slåss för oss.
Vi gör en kosmisk våg, fjäril längta mer.
Glöd, bli på nytt född igen.

Han är så skruvad så det blir underbart.

Bland stjärnor smyger jag och sprider min säd med tankekraft.
Min kyss är en virvelvind.


Det gick bra för Finland igår.
Ska faktiskt göra en djärv gissning på att det kommer gå hyfsat för La Voix i finalen.
Tror inte på seger, men väl en 7:e plats.

Världens bästa mamma fyller år idag.
Min mamma alltså.
LOVE YOU!

Jobbet kallar.
_______________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: Jens

Du får säga grattis från mig i efterskott!

2009-05-14 @ 18:01:55
URL: http://jenzza.blogg.se/
Postat av: Jens

Du får hälsa och säga grattis i efterskott från mig!

2009-05-14 @ 18:26:24
URL: http://jenzza.blogg.se/
Postat av: Jens

Vafan!!

2009-05-14 @ 18:26:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0