Så ska det INTE låta.

E-Type's insats i kvällens 'Så ska det låta' var skandalös.
Vad gör människan där? Och vad fan har Roger Pontare på sig?
Sen ett par systrar som jag inte har en aning om vem dom är och vars engelska dessutom är katastrofal.
Nej, skäms på dig Peter Settman. Do better.

I övrigt stormtrivs jag på jobbet ikväll.
Får i alla fall intala mig det eftersom jag ska vara här hela helgen.
Blir tufft annars kanske.

Imorgon spelar vi vår femte seriematch för säsongen.
Fyra segrar har det blivit hittills.
Read all about it; http://viis.blogg.se

Käppakriget gick tydligen åt fanders.
Lika bra det. Heja Lettland - Tingaaliin, tingaliin.

Det går bra med min mustasch förresten.
Men jag är fortfarande bitter över den vidriga kvalitén på kvällens 'Så ska det låta'.
_______________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0