Que?

Thunderstruck.
Trafikkaos.
Tetra Pak.
Tårtgaffel.
Trevliga vårtgårdar.

Torsdagens trevande tradition ter trafiken till trötta tvärnitar.
Va?

Nu ska jag dricka lite mjölk för jag är inte laktosintolerant.
Kallar inte folk det 'kärleksbarn' när det går på det viset vid en onetimer?
Jag ställer mig lite frågande till den benämningen. Det finns ju ingen kärlek inblandad? 
Dom ville ju bara ligga.


Nils-Petter Andersson flyttar hem igen. Känns tryggt.

Jag är ju ledig i helgen.
Det ska vi fira med ölhävartävling och discodans på tåget.
Örjans bror är med och fixar spåromläggningarna, så vi får en mysig zebra.
Sen när vi är färdiga kan vi gå till Stippes och fråga om han har skor.
Svarar han ja, kan vi åka hiss. Svarar han nej, får vi snällt hyra en cykel.

GOTLAND 09.
Aaaannaars?!

Läs nu det här inlägget baklänges.
Ha en trevlig eftermiddag.
Godisregn.
________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0