Plocka sten o hacka rabbor.

I onsdags agerade jag stenläggare.
Inte något jag skulle vilja pyssla med varje dag men faktiskt stenkul nångång sådär.
Ikväll hörde jag en kul grej.
"Du har ju blivit värsta handyman."
Riktigt kul i mina öron eftersom jag sällan tar mig an saker som kräver en händig själ.
Mina slöjdprojekt är sorgliga att titta på.

Men i onsdags överträffade jag nog mig själv.
Mitt arbete har till och med godkänts av en licensierad byggfirma. Det du.

Fast å andra sidan, hur jävla svårt kan det vara?
Alla pusselbitarna ser ju likadana ut.
Vi hörs.


Visst ser det ut som jag vet vad jag gör?

_______________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0