Någon att skratta och mysa med.

I have a confession to make.
Here it comes.

Nu, mer än någonsin saknar jag en livskamrat. En flickvän.
Kan till och med sträcka mig så långt att jag saknar en sambo.
Gärna någon med naglar.

Orsak:
Det kliar nämligen som fan på min rygg.

Promenaden från bilen nyss var otrevlig. Blåsigt och regn i ansiktet.
Det är i stunder som denna jag älskar min säng mer än något annat i heeeela världen.
Bara tanken på att få spendera de närmaste 6-7 timmarna i den ger mig nästan gåshud.

Godnatt.


Note to self:
Smör, mjölk och toapapper.
_______________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: Anonym, det gillar du inte va?

Haha, du är rolig du;)

2009-05-07 @ 12:13:51
Postat av: Anonym

undetiden du letar tjej kan du skaffa en såndär kliarm/hand..dom e bra, trist att ha kli på ryggen ju!

2009-05-08 @ 22:33:24
URL: http://halajna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0