Mustaschkampen 2009.

Så var det då den här mustaschkampen.
Eller rättare sagt MITT mustaschkampande.
Ett fantastiskt tjat om det på olika internetforum, jag vet.
Men jag har fan aldrig odlat mustasch förut. Det är en stor grej för mig.

Det bästa är att nu är det 'tillåtet' att se dum ut.
Man gör ju det för en god sak.

Själv är jag fortfarande i mustaschens blomstrande fas, men jag skrattar ändå högt varje gång jag råkar gå förbi en spegel av nåt slag. Förvåningen som mustaschen väcker förgyller faktiskt en del tid.
Jag har planer på att odla en tjock, härlig och ståtlig musche. Helst en sån som Thomas Kronvall har.
Så bra den kommer bli.
Och jag är på god väg.

Har dock hamnat inför ett litet dilemma.
Hur bred ska den vara? Hur tunn?
Man vill ju inte ta för mycket direkt. Då blir man ju av med hälften och får börja om.
Hitler-modellen skriker väl inte direkt 2009 heller. Ähh, får lösa det på nåt sätt.

Alltid kul att komma hem till mor och far och mötas av ett asgarv.
"Snygg mustasch."
Sarkasm?
Kanske.

Jag älskar att sitta i min soffa och odla mustasch.
En bra låt att lyssna på när man odlar mustasch är Gathania - Get It Out.
_______________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: André

kommer du upp på fars nivå är det starkt..

2009-05-12 @ 16:06:11
URL: http://kroniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0