Jag må han leva, jag må han leva.

Vem?

Var fan ska vi bo på Gotland?
Får nog börja fundera och knäcka den nöten snart.
Kommer bli en bra vecka i alla fall.

Igår var jag en aktiv kollektivtrafik-farare. Tåg OCH buss. Det du.
Det är fantastiskt gott med öl i Stadsparken i Lund mitt på eftermiddagen.

I'm in love with a fairytale.
Fastnar knappt på hjärnan. Låtjävel.

Idag har det stått bakfylle-beachvolley på schemat. Riktigt gemytlig aktivitet med blandad kvalitet och otaliga garv.
Bob hade nog roligast. Kronvall hatar barn - Släpp nätet för helvete!
Innan beachvolleyn gick vi på kulturpromenad genom vår barndomsby. Besökte även tivolit som kommit till orten.
Fantastiska minnen. Miami Trip och sockervadd. Ska vi gå ett varv till?
Svenska med Maria Lindeberg i M4. VM i fika i IT-caféet.

A good trip down memorylane.

'Hit the floor' heter låten förövrigt.

Jag och min stora trut.
Men vi släpper det nu.

Ida satt på bänken, Madsen under låg. Mången kanske undrar vad Madsen såg, såg han kanske hästen på ängen skritta? NEJ, han såg rakt upp i Ida satt på bänken..

Imorgon är det match.
Janstorp ska få sig en omgång är det tänkt.
Jag borde sova och ladda nu, men jag inväntar en lättande textrad. Snart.

Jag ska aldrig dricka sprit igen.

Kommentarer
Postat av: André

hon släppte nätet för fan.. skitunge

2009-05-04 @ 10:11:00
URL: http://kroniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0