Inbiten Malmömedlem.

5 månader som stadsbo.
Time flies. Det är i alla fall en fantastiskt skön känsla att bo i stan.
Mitt EGNA hem. Där JAG bor. Bara JAG.
Hej och hå.

Midsommar i Göteborg?

Den 11/6 klockan 11.00 ska jag och Susanne ta tag i min framtid.
Jag måste byta bil. Susanne ska få bestämma om det ska få bli en nygammal bil eller en jätteny.
Troligtvis blir det så att det nygamla alternativet vinner. Åtminstone för stunden.

Jag hatar Univeyor.

Jag ska förfan till Gotland i sommar.
Det har jag nog glömt ta upp.
14/7 drar vi. Moss.

Ooooh, di spillar Crocodile Rock po 102.6.
Den har jag hört på Malmö Stadion en gång.
Eller ja, jag var utanför och Elton var inne. Snål.
Bra grejer hursomhelst.

Au revoir suckers!

(Jag har alltid vetat att George O'Malley är kung.)
_______________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0