Imorgon lossnar det för Wilton.

Det är tydligen pingst nu.
Och det är ju kul. Eller?
Jag vet inte riktigt, det känns precis som vilken helg som helst.
En mysig detalj tycker jag är att mina vänner är på Törringelund och dansar med sina flickvänner. Galet vuxet.

Ska alldeles strax titta på Robinson-finalen.
Diverse tidningssajter och tv4.se själva har redan bombat upp segraren i fejset på mig, så den infon har jag redan. Tack vare den infon mår jag lite illa. Ska sägas att jag inte är förbaskat insatt, men det jag snappat upp är att den där 'vinnaren' är så långt ifrån en överlevare man kan komma. Men jag antar att det också är en prestation.
Återigen vinner inte en överlevare Robinson. Det är inte det det går ut på, det har det aldrig varit.
Anna är i alla fall fortfarande en fröjd för ögat.

Det borde finnas ett tak på hur mycket man får spela en låt på radion.
Sarah Dawn Finer - Moving on gör mig kräkfärdig.

Jag lade min Festis i frysen. Nu är den frusen.
Där ser man.

Jag kommer bli galet bra på att lira gura. Just wait and see.

Nu rullar vi igång det här 'överlevnadsprogrammet'. På tal om matbrist så blir det lite kyckling för mig om en stund.
Imorgon ska jag nog gå och titta på högkvalitativ fotboll.
MFF - GAIS.
________________________________________________________________


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0