Häng vid Nobel?

Min nya favoritlåt är en korsning mellan Bomfunk MC's och E-Type's mest trallvänliga refränger.
Jag snackar om Finlands bidrag i Eurovision. Akta er. Det här är fan disco.
Waldo's People - Lose Control.

Min 37-timmarshelg är över.
Imorse klappade jag mig själv på axeln och sa: bra jobbat Claes.
Nu blickar vi fram emot kommande helg. Öldrick och discodans.
Blir bra.

Homo har köpt en lägenhet.
Fantastiskt grann är den. Ser så ut på bilderna i alla fall.
Dags att leka flyttgubbe igen. Har apropå det redan inflyttningspresenten klar i huvudet.
SÅ ROOOLET VI SKA HA HÄR I STORSTAN!

Här har vi honom vid sitt andra hem - V.Ingelstads IP.


Se som han håller emot och suger in.

________________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: André

sikken bild.. kan tro det blir bra på nobel.. jag vill ha bilden.

2009-05-14 @ 08:49:12
URL: http://kroniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0