FREEDOM.

En stående dröm har vi nog alla.
Drömmen att gårdagens förfest städar undan sig själv.
Den drömmen slog delvis in för mig idag. Förfesten fick bra hjälp av två vänliga själar.
En ångestladdad dörröppning resulterade i ett ständigt gapande.
INGA spår efter gårdagens förfest - 'Vad i hela jävla helvete?!'

Jag har bra vänner, det ska sägas.
Man lånar ut sin säng och får en grym städning tillbaka.
Jag tackar tusen gånger. Min kväll som redan varit förträfflig, fick guldkant.

Fick gitarren fixad också. Det här blir bra.
Nu blir det blommig falukorv-lir på Big Gardenstreet.

Det är något speciellt att få beröm av sina föräldrar.
Visst, det är ett av yrkeskraven som förälder, men när det är genuint äkta är det ovärderligt.

Jag har varit på dansuppvisning idag.
En förvånansvärt kul upplevelse.
Skaffade mig en ny favoritlåt.
Systerdottern ägde förresten på scenen - du är grym gumman!

Här har vi en förbaskat bra låt som jag hört tidigare men nu satt in i ett sammanhang.
Det som jag höjer på ögonbrynen för och tycker är fantastiskt roligt är att J.Davidsson gillar den här låten.
Min farsa - född innan världskrigen. Gillar en Akon-låt.
Världsklass.


Vad händer i veckan dudes?
_______________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0