Dräneringshål.

Vem i Beatles är det som går barfota på Abbey Road?

Bungyjump i Helsingborg i juli?
Vetefan. Jag är ju höjdrädd.
Kanske.

Har ju det på min bucketlist - things to do before I die.
Sugen?


Så jävla bra balans.

Idag har jag andats skogslukt. Det luktar förövrigt helt fantastiskt.
Bokskogen har fått fint besök och jag upptäckte hur jävla underskattad en 'vandringspinne' kan vara.
När jag konstaterade detta löpte barnet jag var där med, amok och slog sönder min pinne.
Oförlåtligt. Maniac-Lax.

Ikväll har jag deltagit i en undersökning.
Engelsk stavning. Gick helt ok.
Innan dess kickade jag rumpa i beachvolleybollen.
Simon Sellberg var inte fullt lika bra, så om ni ska spela med honom, se till att hamna i motståndarlaget.
Då vinner du garanterat. Nejdå, alla var duktiga. Nästan.
Dräneringshålet spelade bra.
Vad hette det?!


Gymnastiska konster var han bra på. Beachvolley? - Not so much.


Bob, Nikke och Tof..Tias briljerade.

Nu ska jag kolla lite How I Met Your Mother-avsnitt innan läggdags.
Fantastiskt bra serie.
_______________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0