All the above.

Lördagen den 23:e maj går till världshistorien som min minst produktiva dag någonsin.
Jag har stängt in mig i min lägenhet och vårdat min bakfylla.
Men vi hade roligt igår, det ska sägas.

Nikke har galet högt till tak.
Fick en släng av klaustrofobi när jag kom hem.
Numera har han också gott om plats i vardagsrummet efter att jag byggt om soffan.

Var det någon som såg två snubbar vingla omkring på Bergsgatan inatt med varsin pizzakartong i händerna så var det inte jag och Bob i alla fall. That's all I've got to say.

Homo har köpt nya Kawa till mig.
Dom är riktigt snabba. Världens bästa sko.
Nu ska jag äta kinamat. Kyckling, cully & liiiiis.

Det här har varit min lördagslåt.
FETASTE.

 

________________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0