007.

Jag har kokat.
Inkompetenta och rent av dumdristiga människor finns det alldeles för många av i den här världen.
Totalt likgiltiga och utan vanligt hyfs. Logiska tankebanor existerar inte hos de här människorna.
Hade jag haft en spade..
1, 2, 3....10.
Bra. Lugn igen.

VIIS har spelat match idag utan mig. Det gick sådär.
Nu tar vi oss ur den här svackan gubbar.

Jag är hungrig. Ett mumsigt lass korv stroganoff står en bit bort och väntar på mig.
Tony's cykel & mopedverkstad har inte öppet dygnet runt - tänk på det.
Syster fyller år idag. Stort grattis!
Vi ses på lördag. 1000 hours.

Jag sticker till Svenstorp på fredagkväll.
Sugen?

George O'Malley - Kung.
Galet sista avsnitt av säsong fem förövrigt.

Just det. Barcelona håller just nu på att tvåla till det där äckliga laget från Manchester.
Jag gillar det. Andrés Iniesta till Liverpool så blir det bra sen.
________________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: Anonym

Bra att du äntligen insett att han är kung... och hela programmet för den delen :)

2009-05-28 @ 18:37:30
Postat av: Linda

2009-05-28 @ 21:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0