Vad heter sällskapet som utser Nobelpristagare?

Tittar på Sveriges smartaste barn.
"Vad kan du tvätta i 90 grader utan att det förstörs?"
Riktigt grymma frågor.
Fanns givetvis alternativ men dom orkar jag faktiskt inte skriva.

Allan från Lomma leder.

Nu är den här mannen sliten med stora bokstäver.
Match igår (3-1) och match idag (4-0).
Ska givetvis avsluta snyggt med ytterliggare en match ikväll.
Satsar på idel vinster. Blir bra.

Läste en efterlysning på kommentarer kring Champions Lague-lottningen. Kvartsfinalerna är klara.
Liverpool ställs för femte året i rad mot ett blåklätt Chelsea. Tuff lottning säger många, och betraktar Manchester United och Arsenals lottning som "lättare".

Men faktum kvarstår, man måste kunna slå alla för att vinna titeln.

Målsnålt och mycket kamp. 
1-0 hemma, 1-1 borta.
Jag tror på min röda armé.

Barcelona - Bayern München är en intressant drabbning. Håller du med T-Boy?

Nu ska jag ladda inför innebandymatch med en ultimat metod.
Pizza & Premier League.
Slår aldrig fel.

Svar: Svenska Akademin.
_______________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0