Det är så jävla fel.

Ibland har jag svårt att förstå mig på folk jag tycker bra om.
Ha en ståndpunkt, var resonlig och låt inte någon annan än du själv bossa.
Svartsjuka är bra - till en viss gräns. Korsas den gränsen, dessutom på obefogade grunder, blir jag sur.
I princip ALLA varningsklockor ringer.

Från något tragiskt till något betydligt mer upplyftande.

Bästa tiden på dygnet är vid denna årstiden ungefär 05.00-06.00.
Finns absolut inget mer avkopplande än att se solen gå upp.
Vid de tillfällen jag jobbar och har tid över kan jag bara sitta och titta.
Prova en dag om ni har möjlighet.
Ovärderligt.

Har haft lite funderingar på hur jag ska inreda mitt sovrum.
Jag har blivit bönhörd.


Just det, har jag nämnt att det snart är dags för Londonresan?

________________________________________________________________


Kommentarer
Postat av: Jens

Du måste tvätta lakanen innan du bäddar bara...

tips :$

2009-03-26 @ 19:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0