Yeah, I'm gonna be right there.

Facebook har genom den nya röriga designen förstört för sig själva.
Jag avskyr den. Nästan lika mycket som jag avskyr när folk undersökt vilka städer, godisar, ölsorter eller kroppsdel dom skulle vara. Ge mig EN vettig anledning till det där?

'Ballar av stål' på Kanal 5 var alldeles för ojämnt för att fånga min fulla uppmärksamhet.
'Grillad' på SVT känns också som ett misslyckande. Tyvärr.
Om någon undrar hur man röjer i Kalmar, så har ni svaret här.


Jag skaffade Twitter idag.
Har inte en jävla aning vad det ska vara bra för.

TINGALIIN, TINGALIIN.
From The Globen to Beijing, let me see you booty swing.
Bra skit. Bra skit.

Jag har en jiönskan, en jiönskan jag har.
Jag har en friiijåga, som kriiijäääver ett svaaar.

DANCING BEAR!
Haha, världsklass.

Jag behöver ett såg.
En såg? Nej, jag som ibland är byggare kan berätta att det är ett såg och inget annat.
Jag tänkte jag skulle såga sönder ett par möbler. Kommer bli bra.

Att äta för många filidutter på en gång kan ha laxerande effekt. Tro mig, jag har fakta.
Men dom är goda, det är sant.

There's no use.
Let it be.
_______________________________________________________________

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0