Sommarfeeling.

Ett par, tre telefonsamtal som alla i sig säkrade min närmaste framtid.
Det var vad som väckte mig denna dag. Lite arbetsro ett tag. Skönt.
Jag har is i min Coca cola. Det gör den lite besvärlig att dricka.
Får hålla mig till tåls. Den smälter nog.

Nuförtiden har jag någon slags terapi för mig.
Sitter dagligen och tittar på bilder från i somras och tidigare somrar.
Jag avskyr den här årstiden. Avskyr egentligen alla årstider som inte är sommar.
Nu går det mot ljusare tider, och det är underbart.
Jag längtar efter den dagen då jag tar på solbrillorna, öppnar takluckan på Renate och rullar ner till playan.
Något så klyschigt som solnedgångar. Sand mellan tårna och fotboll på stranden. BRASSESTOL!
GAH! Cravings ála modebloggarna. GE MIG!


Abdy och La-Urin urinerar en sommarkväll 2006. Obetalbar sommar.

En kanonlåt på radion såhär nattetid.

Hon har! Hon har ett sätt som får alla män, alla män, att tro dom e i himmelen.
Men den hon vill haaaa, de e jaaag! Mm, de e jag.

Jag vet vad hon vill haaa, jag vet vad hon vill haaa, jag vet vad hon vill haaa.

Ska förresten se Ledin i Helsingborg i sommar.
Är inte direkt någon Ledin-fantast men han är lika mycket sommar som Gessle, så det går bra.
Och Helsingborg ska vara en bra sommarstad har jag hört.    Siesta!  [pekfingrar i luften]
Först har jag några 25-årsfester att gå på. Det kommer bli bra.

Kom nyss på att det blir till att införskaffa ordentliga inlines till sommaren, sen blir det ett jävla rullande till Ribban.
Insåg precis var jag numera bor nånstans. Kalas!

Jag ser ljuset i tunneln, fellas!
BOOOYAKASHAA!
_______________________________________________________________

Kommentarer
Postat av: André

Lever Christer Sandelin? sikken kille, sikken bit.

2009-03-04 @ 17:49:31
URL: http://kroniz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0